A  CubeShop.hu webáruházunk ún. süti vagy cookie file-okat használ, melyek a szolgáltatásaink biztosításához szükségesek. Az oldal használatával Ön elfogadja a cookie-k használatát. További információk: ÁSZF és Adatvédelem Elgfogadom
Menü
Ön itt jár: > >

Garancia

Garanciális feltételek

HIVATALOS  MAGYARORSZÁGI GARANCIA a vásárolt termékhez.

Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!

Az általunk forgalmazott termékekhez tehát a garanciát, a gyártók magyarországi importőrei biztosítják. Így élvezheted a szervizháttér biztonságát és a terméktámogatásokat. Csak ez a fajta garancia biztosítja, hogy szükség esetén, készülékét a lehető legrövidebb időn belül szakszerűen megjavítsák vagy tudjuk újra cserélni ha a szakszerviz úgy dönt!

A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre, amelynek értéke meghaladja a bruttó 10.000. forintot minimum 12 hónap jótállás kötelező. Az ennél hosszabb jótállási időt az érintett termékeknél külön jelöljük! A jótállási idő kezdete a számla és a jótállási jegy dátuma.
  
Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:

-    A termék teljes gyári csomagolása minden gyári kiegészítővel
-    A  nyugta vagy számla egy példánya
-    A cégünk által kiállított jótállási jegy
-    A termékhez gyárilag mellékelt GYÁRI GARANCIA JEGY
Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni!

Az általunk értékesített termékek egy igen jelentős részére (HP, IBM, Lenovo, Fujitsu-Siemens, Acer, Samsung, LG, Xerox, Lexmark, Canon…) a termék gyártójának hazai képviselete saját szervizhálózatot tart fenn. Az ilyen termékekhez gyártói garancialevelet adunk, melyen minden esetben pontosan fel van tüntetve az ilyen ügyintézésre jogosított szervizek neve, címe, elérhetősége. Ilyen termékek meghibásodása esetén a végfelhasználó közvetlenül valamelyik ilyen szervizhez fordulhat a termék garanciális javítása vagy cseréje érdekében.

A hazai szervizhálózattal nem rendelkező termékek garanciális problémája esetén az ügyintézést mi vállaljuk. A készülékeket továbbítjuk a cégünknek garanciális hátteret biztosító vonatkozó beszállítónkhoz, aki intézkedik ezek mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.

A garancia csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt. A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások ( pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek, stb. ) esetén a garancia érvényét veszti.

Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a gyártó szakszervizénél, vagy írj az info@cubeshop.hu email címre. Ha a szerviz kivizsgálása alapján a bejelentés jogos, a gyártó vállalja a termék azonnali javítását/cseréjét.

A termék meghibásodása esetén a csomagolásban lévő, vagy a számlával együtt Önnek átadott garanciajegy tájékoztatásának megfelelően kell eljárni.
    
Portósan küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!

A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja (kivétel a Háztól-Házig garancia szolgáltatással együtt megvásárolt termékek)

Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelés/beállítás miatt bekövetkezett meghibásodás esetén a garancia érvényét veszti.

Amennyiben a szavatossági, vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási vagy szavatossági ideje iránt érdeklődjön ügyfélszolgálatnál.

Keresés